شکت دانش بنیان بیت پین، شرکتی است که از دل دانشگاه صنعتی شریف و مجموعه سهام‌داران بنام صنعت فناوری اطلاعات بیرون آمده است. این شرکت به صورت خاص و تخصصی در زمینه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال فعالیت داشته و شاخه‌های فعالیت آن شامل توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر بلاکچین، پژوهش و مشاوره در زمینه بلاکچین و ارز دیجیتال است.

 

بازار معاملاتی بیت پین یکی از محصولات این شرکت است. بیت پین بازاری بدون واسطه و معتبر برای کاربران به وجود می‌آورد که در آن می‌توانند به راحتی از یکدیگر ارز دیجیتال خریداری کرده و یا بفروشند. بیت پین سعی کرده با توجه به استانداردهای بین‌المللی، پلتفرمی با هدف رقابت با پلتفرم‌های بین‌المللی طراحی کرده و در عین حال سادگی و قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی را فراهم آورد.

 

پلتفرم معاملاتی بیت پین سعی دارد با ارائه زیرساخت قدرتمند، هسته معاملاتی هوشمند با ویژگی‌های پلتفرم‌های شناخته شده در جهان و ایجاد استانداردهای فنی و غیرفنی در زمینه امنیت کیف‌پول، خدماتی با کیفیت برای کاربران ایرانی فراهم کند. این پلتفرم دارای بازارهای متفاوت با جفت‌ارزهای متنوع بوده و در سه پلتفرم اندروید، iOS و وب برای کاربران قابل استفاده است.

 

به تازگی این پلتفرم یک ایردراپ (ارز دیجیتال رایگان بدون قرعه کشی) برگزار کرده است که با انجام مراحل، بدون قرعه گشی به شما ارز دیجیتال تعلق خواهد گرفت. توجه داشته باشید برای دریافت ایردراپ باید حساب کاربری بسازید.

 

هنگام ثبت نام کد pKkiEISN (به حروف بزرگ و کوچک توجه کنید) را در قسمت کد معرف وارد کنید تا ۳۰ درصد از کارمزد هر معامله به خودتان بازگردانده شود.

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ایردراپ اینجا کلیک کنید.